Aeroportos de Gallaecia
No artigo da semana reflexiono sobre a crise dos aeroportos galegos e os criterios que se deberían respectar no deseño do novo mapa de rotas das catro terminais que utilizamos os viaxeiros galegos.
No artigo da semana reflexiono sobre a crise dos aeroportos galegos e os criterios que se deberían respectar no deseño do novo mapa de rotas das catro terminais que utilizamos os viaxeiros galegos.
Manuel Bragado Rodríguez (Vigo, 1959) é mestre, editor e activista cultural. Orientador do CEIP de Laredo e CEIP de Cedeira de Redondela, foi director de Edicións Xerais de Galicia S.A. (1994-2018).
Dá gusto ler un comentario obxectivo sobre os aeroportos galegos e o de Porto. Un comentario non que non hai demagoxias, no que descríbese a situación acertadamente e as dificultades que habería para que os tres aeroportos galegos foran complementarios. O artigo remata cunha esperanza. Eu tamén remataría cunha esperanza, pero non a teño. Son tan fortes os intereses locais -empresari@s de cada cidade só ca súa cidade; medios de comunicación idem; partidos idem…..- e tampouco vai ser a Xunta de Feijoó que quer quitarse o problema de enriba trasladándolle toda a responsabilidade a AENA.
Bueno, polo menos quédome co gusto de ler algo interesante.
Saúdos
Héctor
Bragado antes de escribir compre coñer do que se fala.¿Cantos habitantes hai na area do aeroporto Saa Carneiro? ¿Cantos maiores de 65 anos forman na poboación de Galicia? ¿Qué iso de compañías de baixo custe, que se chegan a ser mais baratas que a competencia é a custa do diñeiro público que lles chega pola vía das subvencións? As institucións que levan m,oitops anos regalando cartos públicos a eso que chamnas baixo custe debían están no cárcere por malversación de fondos públicos. Galicia non ten mercado para tres aeroportos.Os pilotos de Iberia que coñecen ben o tema repiten de cando en vez que en Galicia sobran dous. Pero como entre os que sobran está o de Alvedro, pois sigue o despilfarro. Alvedro e Peinador non deben soñar con ser aeroportos internacionais, xa que non teñen pista abando. Deben reducvir a súa actividade a voos con Madrid e Barcelona. ¿É capaz de competir Peinador co aeroporto de Alvedro? Non. Pero van lle facwer unha terminal para catro millóns de pasaxeiros. O Sa Carneiro sempre lle gañará a batalla a Peinador. En canto a Alvedro, debía pecharse, e non permitelle o estrago que vai facer en Culleredo coa ampliación da pista que nunca poderá recibir avións tipoAeirbus A380? En Galicia sobran aeroportos. O único que non sobra é o de Lavacolla.