Feijóo disfrázase en Verín
Resúltame moi difícil definir o disfrace de Feijóo. A magnífica foto de Nacho Gómez demostra que este non é un político calquera.
Resúltame moi difícil definir o disfrace de Feijóo. A magnífica foto de Nacho Gómez demostra que este non é un político calquera.
Manuel Bragado Rodríguez (Vigo, 1959) é mestre, editor e activista cultural. Orientador do CEIP de Laredo e CEIP de Cedeira de Redondela, foi director de Edicións Xerais de Galicia S.A. (1994-2018).
D Manuel: Por curiosidade, gustariame saber os motivos por o k di vostede: “non é un político calquera”.
O k penso eu e k, como se pode ver, hai moitas, moitisimas formas de facer “patria”, non so con as “manis”.
D Manuel: Por curiosidade, gustariame saber os motivos por o k di vostede:
on é un político calquera.
O k penso eu e k, como se pode ver, hai moitas, moitisimas formas de facer patria, non so con as manis.
Efectivamente, A.c., hai moitas formas de facer patria… española…qué é a que a cotío fai Feijóo.
Pois está claro do que vai disfrazado….de indiano ou emigrante retornado, de la ciudad!!!
Pois si, de choqueiro tamén se fai patria.
E Chinis onde anda?
Home, a foto está ben clara : Feijóo ten o pobo ao seu servizo
En Ourense arremetió contra los poderosos molinos baltareños con el resultado predecible: salió descalabrado. Pero se recuperó en apariencia: en otro gesto muy suyo se presentó en Verín disfrazado de maquillado sarasa habanero, en una actuación carnavalera nada apropiada en un presidente de la Xunta. Lo peor es que la astracanada tenía un significado político, pues alcalde de Verín era su candidato en la lucha perdida con los Baltar (ver foto publicada por El País)
Otra cuestión es el decretazo da lingua, con el que, en lugar de intentar resolver la cuestión de la enseñanza bilingüe, pretende imponer una poco realista educación trilingüe. Núñez Feijoo no es precisamente, nunca lo fue, un valedor del idioma gallego. Por el contrario, sufre de un conocido síndrome que afecta a no pocos paisanos con ganas de ascender en la escala social y profesional, para los cuales el gallego es el idioma de la gente pobre e inculta. Por eso en su casa de Os Peares se hablaba en castellano, que era la lengua de los técnicos que trabajaban en el mantenimiento de las centrales eléctricas.
http://www.vigoempresa.com/html/es/cover.php?id=111993
jajaja que bonito mira a que se dedica feijoo